12 december

Igår kväll vid strax efter 10 tiden kom vi fram till Östersund. Rätt trist väder att köra i då det snöade större delar av vägen hit. Men nu är vi här och allt är vitt och fint ute. Tung snö på träden och plogkanter längst vägarna.

Har äntligen fått tag på Helen, blev lite orolig där att hon hade bytt nummer eller bara sket i att svara :P Men så var inte fallet, hon hade varit på jobbet och inte haft möjlighet till att ringa upp. Så vi ska försöka hinna ses en stund idag innan hon skulle börja jobba igen kl 4.

Big news, var hos frisören i onsdags och sa till carina att göra det som hon trode skulle bli snyggt.Kände mig lite modigare än vanligt så jag la över ansvaret helt i hennes händer. Så jag klippte mig kort!!!! Eller ja inte superkort, men till axlarna. Sen fick jag bort den där hemska utväxten jag hade genom några snyggt lagda slingor . Hon tunnade även ut håret...alot...:)
Är fortfarande ovan, och är lite lur på om jag ska klippa det lite kortare, men jag måste avvakta lite, vill inte göra något förhastat :) Håret känns riiiktigt skönt och det verkar må himla  bra att få bli klippt ordentligt en gång.
Var otroligt skummt att duscha i dag då jag tog alldeles för mycke schampoo och sen tog håret bara slut.. Men jag vänjer mig nog snart.

Jaja nä nu ska jag önska lite lunch, sen blir det att hälsa på Mickes mormor och efter det blir det att göra lite stan och där förhoppningsvis ta en fika med Helene.

Ha det bra i det gråa och trista Umeå :P


Kommentarer
Med vänliga hälsningar Anonym

hörredu snuttan ! här äre inte grått utan vitt och snööigt ! :) och ja tyck du vart fin i håret.. :)

2008-12-12 @ 15:25:33
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Therese

Nu vill vi faktiskt se bilder på nya frillan :)

2008-12-12 @ 20:27:08
URL: http://leonnoah.babyblogg.se

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback