13 December

Lucia, och har faktiskt inte ätit någon lussebulle idag.. Iofs har jag ätit massor med andra godsaker. Godis, nötter, mandariner och julmust. Och nu har damerna i sällskapet börjat med julmiddag. Så det längtar jag jätte mycke efter.

Jag lovar att lägga upp en bild på frillan sen så ni får se den :P Måste bara få komma mig hem så jag kan ladda in från kameran, för det kommer även komma bilder från helgen vi nu haft/har här.

Vi fick även ett problem igår när vi hörde att det snöat jätte mycke hemma i Umeå då vi står för skottningen på våran gård och vi inte riktigt räknat med att det skulle komma någon snö. Fick ringa mamma och be henne åka förbi och kolla hur mycke snö det var och om det var någon stor plogkant men då visade det sig att Anna i salongen under redan hade skottat. Så nu får vi skämmas lite eftersom vi faktiskt tagit på oss skottningen :/ Hoppas vi inte åker på skäll när vi kommer hem.

Saknar mina små kattisar, men det är ju tur att dom har varandra så dom inte känner sig så ensamma.

Har köpt klart NÄSTAN alla julkappar nu också, köpte till Terhi och syrran igår på IXO. Hoppas att dom blir nöjda :D

Imorgon blir det brödbak i bagarstugan och sen hemgång vid 11 - 12 tiden. Så kanske kanske om vi hinner hem lagomt tidigt så får vi söndags middan hos Sam, om det nu blir någon.. måste kolla upp det där!

Om inte alla redan visste det så tycker jag att min favorit Micke är bäst :D
Hoppas alla har en lika bra helg som vi har :)
kram på er

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback