18 December

Nu har jag inte skrivit sen vi kom hem från stugan så jag kände att jag måste slänga in ett inlägg. Kan inte direkt skylla på att jag varit för upptagen för att skriva men jag är ju rätt känd för att vara lite slö av mig så jag använder det som anledning:P

Imorgon är det fredag och den här veckan har gått fortare än alla andra veckor denna höst känns det som, kanske beror  det på att jag känner mig lite som ett barn när julen närmar sig. Mysstämningen är på topp, tända ljus och mycke kärlek.
Fick ett superfint julkort av syster och johan idag, och syster har gjort det helt själv. Hon är en riktig pärla när det gäller att klippa och klistra. Ska lägga upp en bild på kortet sen, ser precis ut som ett dyrt köpeskort som du hittar på finare affärer :)

Vi har fastnat i en ny serie också, den heter Califoniacation. Riktigt händelserik och rolig. Kan rekomendera den till alla faktiskt. Kille som tjej, gammal som ung :P På bara några dagar så har vi sett lite mer än en säsong.

Och sen har jag faktiskt infört en ny sak i mitt liv också ( kalla mig lite sen jag är van) . Har börjat ladda hem ljudböcker och laggt in på ipoden. Skiiit bra, på bara två dagar har jag hört klart boken "Emma, Mias dotter". Det kanske är delvis det som gör att den här veckan flygit iväg, jag har drömt mig bort i böckernas värld :D Nu ska jag antingen börja lyssna på Lasermannen eller en ljudbok som heter El Choco som handlar om en svensk man som sitter i fängelse utomlands för försök till hem smuggel av droger. Har inte riktigt bestämmt mig vilken jag ska lyssna på först, är också sugen på att höra Snabba Cash, dom som läst boken säger ju att den är kanon!

Imorgon blir det födelsedags kalas och sen kanske lite Terhi time.
Ska även göra årets julskinka i helgen är det tänkt, mumms!!!

Något som även måste nämnas är att vi igår ikväll var bjudna till Carro på lite glögg kväll för lite mys och tjej surr. Vilket vi är otroligt bra på, haha. Det blir lätt att tankarna svävar iväg och allt slutar med att vi skrattar hejdlöst :)
Tack för igår det var väldigt mysigt :)


Tack för att du är min solstråle och att jag får äran att både somna och vakna brevid din sida varje dag!

Sov gott!

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback