20 December

Igår var jag på kalas då Jonas fyllde 24.  Blev rätt sent så innan jag skjussat hem några från kalasfesten så var klockan så sent som halv två.
Så nu när jag ligger här med mina katter i sängen och har morgon mys så känner jag mig lite trött i kroppen.


Nu är det bara 4 dagar kvar till julafton och jag har en hel del att ordna med idag. Tänkte fortsätta tvätta så vi får undan mickes alla tröjor och all annan tvätt. Blir som bara att vi tvättar på helgen nu när vi delar maskin med Annas Salong här nedanför oss. Dom tvättar på veckorna och eftersom dom är lediga på helger så passar vi på att tvätta då.  V får ju tvätta även på veckorn men då blir allt så knasigt tycker jag. Om jag startar en maskin på kvällen och hänger den, och sen är kläderna inte helt torra på morgonen dagen efter så då måste dom hänga kvar där och ta plats heela dagen, Så inte hon har någon möjlighet att tvätta själv. Så enklast har vi gjort för oss själva att vi tvättar på helgen för då gör det inget hur länge tvätten hänger kvar eller hur många maskiner vi startar.

Att göra listan idag ser ut såhär:
  • Fortsätta med garderob rensningen jag påbörjade igår efter jobbet. Har massor med kläder jag inte kan ha just nu som  ska upp på vinden för att få vila till sig. Har även slängt en hel de kläder som jag aldrig använder.
  • Göra julskinkan
  • Tömma och rengöra kattlådan ordentligt.
  • Damsuga, skura och ta toaletten.
  • Starta ett par tvättar.
  • checka av så att alla mina julklappar är färdiga. Och komma på vad som ska inhandlas till dom stackars rackarna som är kvar. Bror, pappa f&f och m&m. Shit, vad ska jag köpa.
Nu är klockan 10 över 10 snart så jag borde försöka stiga upp ur sängen nu och möta dagen och alla sysslor den medför :)

Have a great day!


Kommentarer
Med vänliga hälsningar Therese

Visst är våran påhälsning bokad på Tisdag? Hoppas verkligen inte att ni har någonting annat för er.

Puss!

2008-12-21 @ 01:11:32
URL: http://leonnoah.babyblogg.se

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback