22 December

22 December och dom två kommande dagarna kommer bli super bra!
Imorgon kommer min älskade Therese och hennes underbara familj på en kväll med mys. Har även köpt en liten överraskning till Leon :D Hoppas han blir glad.
På dagen ska jag och min älskade upp till stan och handla dom sista julklapparna. Sen är vi fit for fight till den stora dagen :)

Idag fick jag avbryta och åka hem tidigt från jobbet. Jag ramlade i trappen här hemma på lördags förmiddagen och har väldigt ont i revben, rumpa och huvet. Lördag kväll började jag må riktigt illa och åkte hem från våran filmkväll med Peter och Emmy. På söndagen så mådde jag bra igen, eller jag hade ondare i revbenen men huvet kändes mycke bättre.
Och idag så fick jag en otrolig huvudvärk, började må illa och kräktes så det var bara att åka till akuten för att träffa farbro doktorn. Han sa att jag hade fått en hjärnskakning och att jag bör ta det lugnt dom kommande dagarna. Samt hålla mig från att köra bil. Jag fick även utskrivet lite smärtstillande för mina onda revben, och han upplyste mig även om att det brukar göra som ondast efter 4-5 dagar. Hipp hurra vad jag längtar :S Men som tur var så fick jag ju nu lite mot smärtan så jag borde klara mig igenom julhelgen utan några större problem :)

Har lovat micke att jag ska vara hans lilla husa idag för då följer han med mig till stan imorgon för sista shoppingen :P Jag tycker själv att jag lyckas galant, har låtit honom välja film, plockat bort från hans middag, tänt ljus, tagit fram dricka och snacks. Så imorgon blir det en liten familjetripp till stan!

Sov gott och ha en superbra jul för det tänker vi ha!

Julhelgen kommer bli kanon i år, jag känner det bara på mig :)

Puss och kram


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback