23 December

Dan före dopparedan är nu här och allt är klart inför julen.
Jag och Micke gjorde en vända runt stan idag och fixade det sista. Riktigt mysigt faktiskt.
Och sen när vi kom hem så städade vi upp hemmet, gjorde efterrätten till julafton och slog in dom sista klapparna.
Fantastiskt.

Trodde mammas julklapp inte skulle hinna komma innan jul men ibland ska man ha tur. Den upp med posten idag så nu får alla sina julklappar på plats och det kommer bli great!

Nu väntar vi på att Therese, Andree, Leon och Noah ska komma hit för lite julmys, min plan var att kanske spela lite bingolotto och bli miljonärer men så slog det mig att vi har ju för tusan inga tvkanaler hemma än. Så vi får hitta på något annat skojsigt. Kanske blir någon mysig film eller vem vet, kanske rent av tvspel :P

God jul allihopa :)

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback