26 December

Så himla skönt med all denna ledighet, njuter verkligen just nu. Synd bara att lönen kommer vara slut innan man ens har fått den. Får se till att leva lite sparsamt nu så jag kanske kan lägga undan några slantar.

Idag har jag plockat lite här hemma, sett en massa film och tvättat undan sista tvätten. Så skönt :)
Imorgon blir det att slåss på stan med Terhi. Lär ju inte vara ensam på stan så vi får se hur lång visit det blir...

Sen måste ju nyår börja planeras också, vet inte vad vi ska göra än men det kommer bara blixtra till så är den stora dagen här.  Men som vanligt så ordnar det sig säkert i sista sekunden.

Kvällen har spenderats med Vicky och Fjunis. Vi såg en film som heter Smother, kanske ingen riktig höjdare men ändå helt okej. Ingen av oss somnade iallafall. Trevligt när man får lite oväntat besök så här på en fredagskväll.

Nu smäller det i dörren där nere och jag tror bestämt att det är min favorit som har återvänt hem.
Puss å hej



Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback