3 December

Onsdag och halva arbetsveckan är avklarad :)

Blev en kort dag idag, slutade redan halv 1 så det blev att träffa Carro och Terhi på stan en sväng. Hade bara tänkte haka på dom och inte köpa NÅGOT alls, men som vanligt slutade det med att jag handlade mest av alla!
Men den här gången handlade jag inte så mycke åt mig själv, utan fick några julklappar avklarade! :)
Köpte även julgardiner till vardagsrummet som jag ska försöka sätta upp så fort Micke vaknar från sin eftermiddags nap.
Köpte två julklappar till Micke, 1 till syrran och johan och en till Sam.
Det jag köpte till mig själv var en svart klänning som jag tänkt ha antingen i helgen eller på syrrans 18 års kalas. Får se när den passar bäst.

Nu håller jag bara tummarna att småttingarna inte försöker äta upp mina fint inslagna paket som ligger under granen. Dom älskar ju som sagt snören men jag hoppas att det ska gå bra iallafall och att dom håller sig borta från paketen.
Iår så blir det blanka svarta paket med svarta snören som det står "Till dig..." med glitter text på. Dom blev såå himla fina!

Den stora frågan nu är ju bara vad jag ska köpa till Isabell när hon fyller år. Det är inte alls länge kvar nu och jag börjar få lite panik. Har några ideer men har inte lyckats styra upp dom än. Ska även höra om hon har några planer för sin födelsedag eller om hon har tid med en efterjobbet öl med sin syster, hennes första lagligt köpta starköl!!
På tala om Isabell så måste jag ringa och höra med henne om vi skulle och titta på hennes innebandy match ikväll, hon ska nämligen inte spela då hon legat hemma i förkylning hela början på veckan :/

Bye bye

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback