30 December 2008

Näst sista dagen på detta året är nu här.  Jag håller på att städa ut den gamla skiten ur lägenheten för att börja det nya året rent och fint. Precis som jag har förhoppning om att nästa år kommer vara!

Jag tror att det kommer bli ett kanon år nästa år, jag har det ju rätt bra ändå.
Har min favorit Micke, våra två katter och en fin lägenhet. Båda har jobb och Micke har tom fast jobb.
Jag har underbara vänner och familj och en väldigt behaglig vardag som jag inte skulle byta för nått. ( eller ja, högre lön skulle ju inte sitta fel)
Det har varit ett händelserikt år, och betydligt mer positivt än negativt så det har varit jätte bra!
Jag känner att jag vuxit som person i år, jag har klivit över saker som jag idag är väldigt stolt över. Hjöt ribban för min livsstil och blivit en trygg och positiv människa!

Det nya året kommer att infiras hemma hos Peter och Emmy. Vi fick i uppgift om att fixa en förrätt och lite godis att njuta av under kvällen. Allt är inhandlat och jag är helt övertygad om att vi kommer ha en mysig kväll imorgon.

Kort och gott, jag är hel nöjd med allt jag har idag :)

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback