4 December

Nu var den här arbetsveckan slut, helt sjukt va fort den gick. Kan ju iofs bero på att jag bara jobbade 4 dagar, och dom inte ens heldagar. Så idag han jag träffa Frida. Vi kom fram till att vi inte träffats på 8 månader, heelt sjukt. På den tiden har hon hunnit vara i Spanien på bartenderkurs, flyttat (igen), levt loppan och sist men inte minst blivit gravid!
Jag insåg även hur mycket jag saknat hennes skratt och närvaro. Otroligt mysig människa, och vi lovade att vi inte skulle låta det gå lika länge tills nästa gång vi skulle ses :P

Den här veckan har jag inte gjort nå många knop, varit rätt trött efter helgens alla kalas och imorgon tänkte jag dra min i kragen och städa upp här hemma, igen!! Mycke kläder som behöver tvättas, Hela lägenheten behöver damtorkas, både lister och på hyllor. Tänkte även riva ut allt i garderoben och vika det snyggt igen så man hittar det man letar efter.  Hoppas även på att hinna med en date med Helene som jag jobbade med på avenyn förut. Har inte träffat henne på ja det börjar väl bli ett år nu tror jag. Även hon väntar en liten knodd, fast för henne blir det andra barnet! :)

Nu måste jag återgå till Terhi (Jessica), håller på att slinga hennes mörkbruna hår blont. Än så länge ser det då helt okej ut, men med hennes vanliga tur så slutar det väl med grått eller någon annan snygg bifärg. (får se om jag kanske slänger upp någon bild på det imorgon :)

      Sweet Dreams
         ♥

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback