7 December

Julen kryper sig närmare och närmare nu, det är ju redan 2 advent.

I detta inlägg vill jag prata om lite seriösare saker... Jag värdesätter det jag har otroligt mycket, både i sakväg och i vänner väg. Dom underbara vännerna som alltid finns där. Men man måste även vara medveten om att allt går väldigt fort och att bara över en natt så kan mycket förändras. Till både det positiva och negativa.
Ibland skrattar man med varandra och ibland får man vara varandras stöttande ben till den som står och svajar eller känner sig svag.

För mig känns det vädigt viktigt att mina närmaste vänner vet att jag är otroligt tacksam för att dom finns i min närhet och i min vardag!
Micke, Syrran, Sam och Terhi. Vi har så otroligt roligt ihop och jag ser fram emot det nya året med nya möjligheter och nya mål. Kommer även få fira jul med alla dom och det känns inte som att det kan bli en bättre jul!

Ni är mina bästa vänner och jag gör allt för er!

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Anonym

Ja, vad skulle vi göra utan varandra??

I alla väder så försöker vi finnas för varandra...

2008-12-07 @ 20:55:14
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback