8 December

Idag är det den 8 december och Isabell fyller 18 år :) Äntligen, som hon har längtat!

Igår pyntade vi julgranen, och den blev så fin, och ett stort plus i kanten att katterna låtit den vara ifred. Pumba lägger sig bara under granen för att vakta alla fina paket som ligger där. Han är en riktigt bra vaktkatt :P

Förövrigt putsade jag fönster hela dagen på jobbet idag, inte speciellt överkul då det är snöblandat regn och blåsigt. Men men, det är ett jobb som för in pengar och som håller mig syselsat om dagarna så jag är inte den som ska klaga nu när halva umeå blir varslade:/

I helgen bär det av till Östersund, eller rättare sagt efter jobbet på torsdag eftermiddag. Ska bli skönt att komma iväg ett tag, och enligt rykten så är det ju riktigt mycke snö så vi ska ta med oss varma kläder för att klara av en skotertur! Ska även se idol finalen på fredag och lördag ska vi hinna med att baka lite bröd i bagarstugan, spela julklapps spelet ( Vilket jag och micke ROCKADE FETT på förra året) och hinna med att bada badtunna och kanske dricka ett glas vin eller två.
Har ju varit praktiskt taget nykter i 3 helger nu. Eller jag ska inte ljuga för er, har druckit 3 glas vin en kväll. Så det blir perfekt.

Ska även försöka hinna träffa en tjej som var min absoluta bästis och min största fiende i vissa stunder mellan 5-9. Helené Jonasson.
Kommer inte ens ihåg när jag träffade henne sist. Måste varit sommaren då jag och micke träffades, och om det stämmer så är det snart 2,5 år sen. Så det skulle verkligen vara kul om jag han träffa henne på en fika eller så :)

Nu ska jag se lite tv, för micke blev utringd på jobb ikväll mitt i syrrans födelsedagsfika. Kanske skulle ringa och höra när han tror att han kommer komma hem också.

Aja, ha en bra kväll:)

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Carro

Hej! Hur har du fått din blogg så fin vännen?

2008-12-09 @ 20:58:01
URL: http://umecarro.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback