20 november

Nu är det äntligen torsdag och jag har hunnit göra mycke i veckan.
Idag var jag och bytte däck på bilen så nu vågar jag köra utan att behöva vara rädd för att det gamla ska trilla av.
Jag har tidigare i veckan gjort mina plikter hos Sam och så ikväll ska jag städa så det är snyggt och fint innan helgen.

Måste börja förbereda inför mickes födelsedag också, tänk att det är slutet på november snart. Helt galet och snart, mycket snart får jag ta fram julpyntet och julgardinerna :) Åh vad jag längtar!

I helgen är det full rulle, kanske ska till Pia och anthon på fredag och se idol ( fick även en date med Pia igår kväll och det var väldigt mysigt. Med te och tända ljus :) )
På lördag ska jag träffa söt Frida för en fika på stan och sen blir det julbak och vin hos chefen med dom andra brudarna.
På söndag blir det nog väldigt lugnt och skönt i våran lilla värld. Det ända vi har planerat är ju vårantraditionella veckomiddag med Terhi, Sam och Carro. Ihelgen är det Carros tur att laga mat, men hon har varit så upptagen dom senaste helgerna så om hon inte har möjlighet i helgen så är det min tur att stå för maten. Undra vad det ska bli för spännande. Är riktigt sugen på att laga typ kallopps eller någon annan köttgryta med potatis till. Mmm nu börjar det kurra i min lilla mage. Nä nu ska jag slänga mig i en dusch och hoppa i mjukisarna!

See yaa

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback