23 November

Nu var denna helg snart slut, det har faktiskt varit en riktigt skön helg.
Fredag efter jobbet åt vi en god köttgryta med ris, och sen drog vi ut på något som fortfarande är relativt hemligstämplat.
Sen blev det bara lugn och ro med en film och lite godis.
I lördags hade vi en riktig slappardag, låg i soffan och slöade ända in på eftermiddan då micke åkte på kalas och jag for till chefen på julbak och fototagning. Blev lite chockad över en del förändringar i företaget men det låter ändå som att det kan bli riktigt roliga förändringar. Fotona vi tog blev roliga och det ska bli kul att se vilken/vilka som kommer ut på hemsidan och i umeguiden.

Idag är det min tur att laga middag och jag tror det blir nog pasta och skinksås faktiskt. Kändes både gott och enkelt att göra en slöardag som denna! :)

Förkylningen som jag så ivrigt försökt skrämma bort kommer bara närmare och närmare så jag måste nog snart acceptera fakta. Jag kommer bli förkyld!!! Men jag har då ingen feber än så länge så jag är  fortfarande relativt pigg i kroppen. Så nu får jag fortsätta dricka te med honung och äta mina vitlökspiller så får vi se senare i veckan hur utgången blir på det hela.

Hela den här veckan har varit lite av en filmvecka, har sett riktigt många filmer och många av dom har varit julfilmer. Tänkte att jag skulle lägga ut en lista på dom senare.

Nä nu ska jag se klart filmen jag inte såg klart igår kväll, nämligen Shrek the third. Får passa på nu medans micke spelar hockey på vårat ps3. Sen blir det nog en komedi skulle jag tippa på.

Ja ja, nu ska jag sluta prata strunt och återgå till filmen.
Bye bye

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback