24 November

Sådär ja, nu har nysningarna börjat lösa av varandra, näsan är täppt och hostan gör sig påminnd.
Men än så länge ingen feber så jag jobbar iallafall fortfarande. Micke är dock risigare än jag och for hem från jobbet i morse och kommer nog vara hemma ett par dagar :/

Åkte och inhandlade julgran och julpynt idag. Kände att katterna måste ju få vänja sig med granen innan jag pyntar den så OM dom ska riva den så får dom banne mig göra det nu innan mitt fina pynt är uppe :)

Måste få skryta lite om min älskade syster och idol som gjorde 4 av 8 mål och dessutom blev matchens lirare i gårdagens kanonmatch mot Sundsvall. DU är bara sååå himla bra :)

Nu ska vi se lite Svensson Svensson innan det blir att lägga igen dom små blå :)

Sweet dreams

Kommentarer
Med vänliga hälsningar syster

Tack raring!!!! <3

2008-11-28 @ 12:29:58

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback