25 November

Idag är det löning, jiippii :P

Idag har jag kommit till det stadiet där jag inte riktigt vet om jag kommer jobba imorgon eller inte, känns faktiskt riktigt jobbigt. Vill jobba och få in pengar men har oturen att åka på massa sjukisar hela tiden:/ Och idag har jag kännt mig helt knäckt hela dagen. Men jag vill avvakta lite till innan jag bestämmer mig för hur jag ska göra imorgon....

... har fixat till sidan lite till nu, så nu ser den då lite personligare ut än enbart vitt och svart med standard bilder. Hade tänkt att jag skulle lägga upp några bilder också men det blir ett senare projekt.

Åh jag är så otroligt sugen på att pynta julgranen nu... gosh!!
Men jag måste nog hejda mig lite och kanske sätta upp lite julpynt i lägenheten istället. Enligt traditionen så pyntas trädgårdsgatan 1 upp första advent, men i helgen är det ju kalas och julbak och allt möjligt så jag tror nog jag kommer måsta sätta upp pyntet redan idag, eller senast imorgon. Det medför ju så mycke mer än att bara slänga upp ett par ljuslyktor och röda gardiner... i detta hus ska det även städas när man lix är igång. Har dock ett problem i år....micke ligger och sover och som han verkar må nu med sin nedrans förkylning så blir det nog ingen städhjälp är jag rädd.

Btw så monterade jag ihop julgranen igårkväll för att katterna ska hinna vänja sig med den innan pyntet ska på... blev dock brottomt till svärföräldrarna och därför tryckte vi in granen inne på toaletten, där den fortfarande står kvar.. Men katterna verkar då inte vält den än så jag tänkte försöka lyfa ut den till vardagsrummet (så fort törnrosa (M) vaknat till lite) för att se om dom fortfarande kan låta den stå i frid :)

Nu är det mjukisar och dunwafflers som gäller.

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback