26 November

Har legat i sängen precis hela dagen. Kroppen orkar typ ingenting, och jag har tusen saker att ordna inför helgen. Kommer säkert få sitta uppe halva natten till lördag för att baka. Min plan var ju att jag skulle hinna baka och städa under denna vecka men eftersom jag blivit sjuk så har inget blivit gjort.
Men jag har däremot hunnit se en hel del massa filmer.

- Polarexpressen
- Penelope
- Tomten är far till alla barnen
- Shrek the third

Och nu ska jag snart se Just friends, för sen kl 7 så har jag lovat att micke ska få datorn och se sin hockeymatch.

Hoppas mamma ringer upp mig snart så jag får veta om jag får hjälp med inhandling av bak ingredienser... orkar faktiskt inte gå ner på konsum och se ut som 7 svåra år. Om jag nu absolut skulle måsta gå ner på konsum så skulle jag någ ändå måsta gå och lägga mig efter det. Vilket gör hela  inhandlingen idag helt onödig.

Den här förkylningen hade inte kunnat komma så mycker mer olägligt faktiskt. På fredag ska vi först på middags kalas hos Mickes pappa som fyller år. Senare den kvällen ska vi (skulle vi iallafall) ut och fira med Sunkan och Linda eftersom Micke och Sunkan fyller år på samma dag. Sen på lördag är det fika med mickes familj och släckt, och efter det ska vi på stor bjudfest hos Jörgen..... och sen på söndag är det första avdvent med skyltsöndag och allt vad det innebär.... Så vi känner oss inte riktigt förberädda på denna dundrarhelg. Som tur var lyckades jag få upp lite julpynt igår så det är då avbockat från Allt jag måste göra listan.
Nä nu ska jag återgå till liggande ställning och starta filmen.

Over and out


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback