1 april

Känner bara att jag måste få skriva av mig lite ilska!!!!
Just nu känner jag mig riktigt nedbruten och sårad. Vissa ska fan i mig inte sitta i en chefsposition. Jag förstod från första början att det var något jäävligt lurt med det där jobbet. Eller framförallt från sättet som det styrdes på.  Skulle kunna skriva en lista på saker som är konstiga, knäppa och vissa olagliga? Lever han på de pengarna han lurat oss på?

Från att det varit en fin dag så ändras det fort till skit, ren JÄVLA skit!
Och för att det nu inte ska ske några missförstånd så pratar jag INTE om min nuvarande chef Heidi utan om min högsta chef från i somras...

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Anonym

vad är det nu som har hänt??? =(

2009-04-02 @ 02:01:11
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback