1 april

Har som tur var sluppit att bli utsatt för massa hemska skämt idag. Tack för det :D

Dagen har varit riiktigt finfin! Enda minuset är nog att jag somnade vid 8 halv 9 igår och vaknade upp utan att ha gjort någon lunch. Men jag överlevde, mat är inte allt :P
Känner mig lite mer utvilad idag också då jag sov så många timmar i natt!
Bakade en nyttig limpa igår för första gången och den blev MEEEEGA god, otroligt enkelt och utan massa väntetid för typ jäsning och sånt. I love it! Det blir nog en vecko bakning på denna limpa!

Idag är inte bara en skämt dag utan syrrans fästman Johan fyller dessutom år :) Stor grattis johan, hoppas du bakat något riktigt gott iför kalaset ikväll!

Idag fick vi även en inbjudan till ännu en 30 års fest, och ingen mindre än min chefs. Hipp hura!

Men för att komma till dagens kanske absolut viktigaste händelse, deklarationspapperna. Mångas fasa men absolut våran lycka! Tack för den knuffen i rätt riktning. Tiger och niger!!!

Nu blir det matlagnings time till min favorit honey som nog kommer in genom dörren när som helst

Puss på er allihopa och hoppas ni slipper otrevligheter med deklarationen.

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Carro

hej! Hur äre det?

Påtal om 30 års fester. Såg du att Fjunis ska ha en?! ska ni dit?!

Kram..

2009-04-08 @ 18:08:37
URL: http://umecarro.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Carro

hej! Hur äre det?

Påtal om 30 års fester. Såg du att Fjunis ska ha en?! ska ni dit?!

Kram..

2009-04-08 @ 18:08:51
URL: http://umecarro.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback