11 april

Åh yes! Igår gjorde vi ikea. Så himla skönt att ha det gjort. Nu är det bara att invänta att få nycklarna till vårat hus så vi kan sätta igång med tapetseringen och montera upp allt vi köpte igår. Tror vi kommer få det riiiktigt snyggt hemma! :) Vi handlade riktigt bra saker och det skenade inte iväg som det brukar göra annars. Men nog skulle jag kunnat köpa en hel del mer saker, men det får vi ta eftersom. Man kan ju inte få allt på en gång:P ( och det kanske iofs är rätt tur. Väntan är ju ändå en viktig part av hela roligheten)

Efter ikea igår så blev vi bjuden på middag av Linda och Perter, vilken himla lyx att slippa ställa sig och laga mat efter en lång dag. Grillar älgkött med potatisklyftor, Lindas hemma gjorda grillsallad och beasås. MMMMMM
Vi åkte hem vid halv 10 tiden och jag var riktigt trött, men tror ni man kan sova när man kommer hem??? Nää utan jag storstädade hela lägenheten istället. Och ganska precis 00.00 slog jag igen ögonen med en duns och sov som en stock!

Vaknade utvilad idag, tvättat lite, läst, sett rädda willy 3 och nu sitter jag och funderar på hur jag ska göra middan ikväll. Ska nämligen bjuda tillbaka för middan igår. Och jag tror faktiskt vi kommer bjuda på kyckling och bacon paj med en mumsig sallad. Det borde gå ner :P Sen blir det nog faktiskt att dricka lite vin, känner att jag inte gjort det på ett tag nu.

Nu måste jag sätta igång för dom skulle nog komma vid 4 tiden.

Puss och kram och hoppas alla har en riktigt bra påskhelg





Kommentarer
Med vänliga hälsningar Therese

Glad Påsk från oss också :)

2009-04-11 @ 15:42:02
URL: http://leonnoah.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback