13 april

Hejdå långledigt, hej ny arbetsvecka!

Långhelgen har varit kanon, en härlig vindrickarkväll, massor med goda middagar, trevligt sällskap självklart en hel del packning också. Hel nice men jag undrar hur många flyttkartonger det kommer behövas innan vi packat ner allt. En hiimla massa skulle jag tro, har redan packat 12 stycken och 4 svartkassar.

Nu är det inte alls länge kvar tills vi får huset och jag längtar så otroligt efter att få se tapetseringsresultatet och få packa och montera upp allt fint vi köpt. Kommer krävas otroligt mycke jobb MEEEN vill man få fint får man lida pin, haha min egna tolkning av det gamla ordspråket :P


Nu börjar Färjan igen så jag ska sätta mig och glo på det igen, men jag tänkte även passa på att tacka så mycket för middan och myset hos syrran och johan

Puss och kraaaam

 


 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Med vänliga hälsningar Isa

Tack själv honeypie!

2009-04-14 @ 15:08:30
URL: http://isabellpalm.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Anonym

hihi nu ha nog alltkollatbin va de ärdu håller på med riktikt... Ha beställt tapeterna igår 14/4. Tog en extra svart till "finrummet" :) puss & kram

2009-04-15 @ 08:39:34
Med vänliga hälsningar Linda

hade visst lite svårt med skrivandet och stavandet idag oxå. Dagen börjar ju bra :)

2009-04-15 @ 08:41:26

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback