15 april

Kan man annat än älska livet i detta underbara väder?
Sitter i köket och ska strax börja med maten, solen lyser behagligt i rummet, alltså så den den bländar mig. Jag har öppnat fönstret in till uteplatsen så att katterna kan få lite friskluft och lite miljö ombyte.. Och sen sitter jag bara här, så lycklig, så full med ro men på samma gång super taggad. Allt går våran väg nu och vi följer bara med och njuter. Fast jag tror ju iofs att det där sista med att bara njuta kommer kunna ändras då vi får huset. Då är det tvärt om, slit och massor med timmars arbete framför oss. Men så fort vi är klar med det vi ska göra då vi får nyckeln så kan vi återgå till njutandet igen :P

Nu ska jag börja med maten för snart kommer min älskade favorit hem och då ska han minsan få middagen serverad som jag fick igår. ( Måste även till lägga att det var riiiktigt värt för jag var döds trött igår, så riktigt gulligt av dig Micke)

Puss och kram och jag hoppas jag iallafall sprider lite glädje till er som kanske inte haft en lika bra dag som jag.







Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback