26 april

Nu är denna underbart härliga helg över, och ingen är gladare än mig över det :) För det innebär att när jag slår upp ögonen imorgon så har jag ENDAST 2 arbetstagar kvar. Wiiipps! Så vare helt plötsligt onsdag och vi får nycklarna till vårat underbara hus! ÅÅÅH, det är fortfarande lite overkligt, kan inte förstå att vi snart får vårat eget hus.

Idag har jag varit riktigt duktig här hemma. Putsat fönsterna på uteplatsen, tvättat alla lister och handskurat golvet där. Plockat ner alla gardiner och beslag i lägenheten. Rollat bort allt hår som fastnat på gardinerna och packat ner en hel massa från köksskåpen. Nu syns det verkligen att vi håller på att packa ihop våra ägodelar här hemma. Insynen från vägen är enorm in i vardagsrummet eftersom vi har ett stort skylt fönster mitt i allt och nu inga gardiner. Men det är sånt man får leva med för just nu tänker jag bara på att få allt här klart så fort som möjligt för att kunna spendera så mycke tid som möjligt i huset. Faaantastiskt :)

Kram time på gång nu. Ska se om det är någon bra film på tv och bara drömma mig in i framtiden.

Puss och kram



Kommentarer
Med vänliga hälsningar Carro

Hej!



Hur går det för er snutt?



När ni är less på att hålla på så hojta till så kanske ni kan komma ut en helg och hänga med oss i Örträsk?



Kram kram

2009-04-28 @ 17:49:51
URL: http://umecarro.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback