18 april

Guuud så god middan blev igår, grillat kött med ugns rostad potatis och morötter med olika bea såser och sallad. Så underbart gott. Mmmmm :)

Sällskapet var också kanoners igår, Micke H, Johan, Ullis, och Mickes barn och självklart min andra hälft :)
Var riktigt roligt att Ullis också kunde komma, hon har ju legat sjuk hela veckan men repade sig lagomt till fredagen. Tyvärr var jag ju den första som vek in årorna igår, vid 12 snåret var jag så trött att jag knappt kunde hålla ögon öppna. Efter den långa arbetsdagen och den lilla sömnen natten innan så var jag redo för min sköna säng.

Nu är det lunch som står på schemat, och ikväll ska vi till min chef som nyss fyllt 30 :) Ja just det, jag fick en kommentar på gårdagens inlägg. Men det stod ingen avsändare, och jag är himla nyfiken på vem det var som skrev det. Så skicka gärna igen :)
Puss och kram



Kommentarer
Med vänliga hälsningar Maria Olovson

Det var ju jag :-)

2009-04-18 @ 13:44:35
URL: http://miaolovson.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Anonym

Min mamma köpte en sån så nu ska jag låna och prova! =)

2009-04-18 @ 17:20:30
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback