21 april

Terhis födelsedag:) Hipp hurra!

Allt som gått så bra på sistone, åsså vaknar jag i morse och det känns som att hela halsen har rostat ihop :(
Det värker i näsan och kittlar obehagligt i halsen. Suuuuuuck!! Blir bara att börja trycka dom där förbannade vitlökspillerna igen och dricka massor med te och honung! Jag VÄGRAR bli sjuk nu. Nästa vecka är ju en otroligt stor händelse för mig och jag tänker absolut inte missa något av det för att ligga i sängen med någon nedrans influ. ALDRIG!!!

Nu ska jag fortsätta sura framför tvn.
Måste ändå ge mig en liten klapp på axeln idag. Nu när det gått två år sen jag gick ut skolan har jag äntligen gått med i facket och snart akassan. Måste bara skicka in ett intyg från Chefen och betala in lite pengar så är jag fullvärdig medlem som det stod i papperna.

Sen ska jag vinna tillbaka mitt braiga humör igen!








Kommentarer
Med vänliga hälsningar Anonym

=)

2009-04-22 @ 14:02:44
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback