22 april

Idag har jag snytit mig och snytit mig och snytit mig lite till. Blev faktiskt lite bättre så här på eftermiddan men det kan ju bero på alla alvedon som jag trykt i mig också.
Ikväll ska jag förbi Terhi och gratta henne eftersom hon fyllde år igår, om jag nu inte får feber. Men det hoppas vi att jag slipper och att när jag vaknar imorgon så mår man som en prinsessa igen.

Fick ett sms av Micke idag där han skrev att han hade en present till mig, weehoo. Jag som älskar överrasknings presenter :D Undra vad det kan vara :P

Ska försöka ta mig en power nap nu och sen börja med maten. Blir fetaost fyllda biffar med potatis.... Mmmm :)

Puss och kraam





Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback