23 april

Blev hemma från jobbet både idag och imorgon. Känns rätt surt, men vad ska man göra om kroppen behöver vila så behöver den de.

Micke var gullig nog att komma hem med ett gäng flyttkartonger till mig idag, Så nu efter middan kände jag att jag hade power nog till att göra dagens ryck. Så jag packade 2 kartonger och nu sitter jag är, svettas, nyser mer än vanligt och fyller på vätskenivån.

I skrivande stund får jag en hel del jättefina bilder skickat till mig av syster som var och blev fotad idag. Hon delar med sig av dom till mig och jag delar med mig dom till er :P


Så här mina damer och herrar, presenterar jag för er Isabell Palm





Fotograf Jasmin Kiviniemi
Jasmins blogg


Puss och kram







Kommentarer
Med vänliga hälsningar Jasmin

Tack för kommentaren :D Men det var ju Isabell som gjorde allt jobb, jag behövde bara vara beredd med kameran :)

2009-04-24 @ 14:54:02
Med vänliga hälsningar Anonym

såg din systers ansikte på ett betalkort idag ;)

2009-04-28 @ 17:01:41
Med vänliga hälsningar Len

Top Model material, det har jag alltid sagt!

2009-05-07 @ 22:27:52
URL: http://www.lillalen.blogspot.com

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback