28 april

Nu har jag jobbat sista dagen innan ledigheten. Så nu är jag äntligen "ledig". Efter jobbet idag har  vi packat, packat och åter packat. Jag har slarvat bort min telefon och inte hittat den än, hoppas den inte slinkigt ner i någon låda bara :S
Vi har varit så duktiga och fyllt heeela kåpsläpet med kartonger och baksätet och skuffen på bilen... eller ja.. Micke har gjort nästan allt lyftande.
Vinden är tömd på våra saker och nu är det en hel massa städning kvar. Ska försöka göra klart så mycke som möjligt i städ- och packväg ikväll så vi kan koncentrera oss på huset imorgon istället. Kul kul.
Tror dessutom att katterna ääälskar livet just nu, massa kojor, kartonger och påsar överallt. Dom älskar ju att krypa ner i trånga skrymslen och ta en liten powernap :) Jag däremot är inte överförtjust av röran men det är bara att vänja sig för nu kommer vi ha det lite rörigt ett tag.

Vem var det som skrev en kommentar här om dagen om att hon/han sett syrran på ett betalkort? :) Hoppas det var hennes killes betalkort :P

Nä nu måste jag verkligen återgå till jobbandet, alot to do! Måste kanske förvarna att det KAN hända att det blir lite sämre uppdatering här i dagarna då vi har så mycket annat att pyssla med.

Puss och kraaam









Kommentarer
Med vänliga hälsningar ANNA

det var jag det var jag! :D ja, det var hennes kille! Hoppas det går bra med flyttandet :)



puss och kram ANNA

2009-04-29 @ 23:20:30
URL: http://annalindblad.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback