3 april

Idag är det fredag och för många så är det lika med helg. Men jag har faktiskt tagit på mig lite extrajobb denna vecka så jag jobbar även imorgon. Det enda som känns lite drygt med det är att vi ska iväg på skoterfestens förfest vid 5 snåret. Vilket innebär att jag ska hinna hem, duscha, föna och platta håret, sminka mig och trycka i mig något och bestämma vad jag ska ha på mig, och med tanke på att jag troligtvis kommer sluta vid 3-4 snåret så kan det bli liiite tight. Men eftersom jag funderar på att köra så kanske det kvittar om man inte är med på hela förfesten.

Efter jobbet idag så tog jag och micke en liten power nap...... och vaknade strax innan 7? hahaha. Så det blev att köpa spräpmat och ta med det till hedmans. För vi ville ju inte missa första avsnittet av Talang 2009 :D Massa lek med barnen, frisyr uppsättningar och ännu mera lek senare så blev det dags för hemgång så jag orkar mig upp imorgon. Vill ju vara utvilad så jag inte måste vika in årorna redan efter middan imorgon.

Just det, tänkte att jag kunde bjuda på en liten bild från Stefans 30 års fest förra helgen. Det togs massa bilder men dom verkar inte ha dykt upp på internet än. På bilden är iallafall jag, Björn Åhlen och självaste Micke Hedman :)



Nu komme Pumba upp i sängen och det är lika med sovdags så God natt folket :)


Puss och kram    










Kommentarer
Med vänliga hälsningar Therese

Ja jag tror inte att det blir lätt att locka bort honom från den där :P

Fast jag tycker faktiskt att det är riktigt roligt att spela också. Men INTE NHL09 :P



Ja varför går det alldeles för lång tid mellan gångerna?

Kan ni inte komma hit någon dag?



Puss och Kram!

2009-04-04 @ 23:02:35
URL: http://leonnoah.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback