5 april

Just i skrivande stund är det 2 tim och 35 min kvar till vi ska åka till huset och kolla det sista med tapeter, kakel och klinker. Och nu är det inte länge kvar tills vi får komma in i huset heller, den 29 april smäller det :P

Helgen har varit lugn och städad för min del, igår var det skoterfesten och efter den fortsatte festen hos Nyström. Riktigt mycke folk faktiskt, och sen fick jag träffa Tiinaaa igen också. Hon har ju varit ute och rest i 3 månader så det var kul att prata lite med henne igen :D

Känner mig fortfarande lite trött i kroppen, det kan ju iofs bero på att jag jobbade igår från 8 på morgonen och var uppe rätt sent igår. Så ik väll blir det nog tidig kvälla för Rebecca Palm. Det är ganska mycke att både göra och tänka på just nu, packning, spara & släng, tapeter, klinker, pengar, handling på IKEA, färg och form, soffor, har vi allt? vad kommer allt att gå lös på? Men efter ett tags tänkande så kommer jag alltid fram till att tillsammans kommer jag och Micke att klara det här galant utan problem :D

Nu ska jag försöka få något i magen och sen ska vi sätta oss på ikeas hemsida och bläddra i katalogen för att bestämma ungefär vad som ska inhandlas.


Puss och kraaam









Kommentarer
Med vänliga hälsningar Therese

Ja visst är det konstigt :P



Jaa prata med Micke :)



Puss och kram!

2009-04-05 @ 15:54:52
URL: http://leonnoah.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback