8 april

Bloggtorka ååh yes. Ska iallafall försöka få till några rader.
I veckan har jag försökt packa... vilket innebär att lägenheten ser ut som ett bombnedslag :/ Men på fredag dag ska jag absolut försöka göra det till en mer organiserad röra. Sjukt mycke grejer man har som man måste ta reda på, slå in i papper eller helt enkelt snöra!

Händelser med huset:
Förhoppningsvis blir det ikea på lördag, weehoo. Har hittat söta fotöljer som ska få smycka vårat vardags rum.
Alla tapeter till entre plan är nu bestämda och på beställningslista hos Linda.
Micke har fått en ide om  hur han vill kakla /klinkra dusch rummet i källaren, och än så länge är jag helt med på hans spår.
Och vi har insätt att vi kommer måsta ungedär 1000 miljarders flyttkartonger för att få över alla våra saker till andra sidan bron till vår nya lya. AAAH suck!

Jag har också skrivit på pappren om adressändring, dom blev tvungen att skicka en påminnelse då jag inte "godkänt" mina uppgifter. Så nu äre gjort. Ska skicka brevet på lådan nu när jag ska över till Linda på some koffeee. Syrran ville dessutom absolut att jag skulle komma förbi mamma och pappa så om jag inte är helt ute och cyklar kanske det ligger ett litet påskägg där åt mig?! :P
Jag har iallafall gjort påskägg åt båda mina syskon, och det tycker jag är väldigt omtänksamt av mig..

Sådär, nu har jag rabblat på en himla massa om egentligen ingenting. Lovar att bättra mig lite när det gäller värt att veta skrivande. Har som tappat knycken lite. Well well

Puss och kraaaam







Kommentarer
Med vänliga hälsningar Anonym

sms & höra av sig torka tro ja också! :P

2009-04-09 @ 09:46:50
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback