Då har man sin lediga dag denna vecka

Nice att vara lite ledig, men hela veckor ryttmen blir fel när jag jobbar helg. Men men hoppas denna vecka går lita fort som den som nu varit. Då borde det inte vara några problem.

Kanske skulle summera gårdagen med några ord självkännsla,, självförtroende, arbetsglädje, lycka
Tur att kvällen blev bättre, middag på kajutan med Emmy och Peter sen blev det hela 3 filmer :) Myspys


Vad har dagen att bjuda på då? Micke ska fara och plaska med sjöräddningen och jag ska väl gå ut och busa lite med våran hund, träna honom lite och sen vara i mjukisarna hela dagen?!
Så otrooooligt hög mysfaktor det är idag. Ligger i sängen med mjukisara på, fönstrett på vädring och lyssnar till ljudet av renget som når vårat plast tak. ÅH!!! Nä nu ska jag koka lite te och kanske se något på datorn.
Nu börjar det  brännas tills vi får tv kanaler igen, tror vi ska köpa den där mackapärens om saknades nästa månad. Woohooo!!!

Nä te vare, och sen fortsätter min mysdag!

Puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback