fredag fredag fredag fredag fredag!!!

Jag älskar verkligen att komma hem från jobbet på fredagar!! ÅÅH så underbart!

Imorgon ska vi till skeå på hundutställning med lilla Atte, ska bli roligt och se hur det går för han samt att träffa dom andra hundarna från hans kull!! 4 av 7 skulle tydligen dit. Kul kul.

Nu ligger jag och ska ta en power nap, sen kanske Maria skulle kika förbi och berätta om vad hon gjort dom 4 sista månaderna, haha! Annars blir det nog bara lugnt med en film och mys här hos hoss skulle jag tro för efter utställningen imorgon ska vi nog till Linda och Peter på kräft skiva! Hoppas verkligen att vi hinner dit

Ring om ni vill något, :D

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback