Ny energi!

Idag var vi en sväng på nolia på förmiddan sen åkte vi direkt ner till Nyvik och badade :)
Det blev tacos till middag och sen såg vi "Marley och jag". Och jag grät som ja jag vet inte vad, jag blev så otroligt rörd av filmen. Nu nån timme efteråt så känner jag mig som en ny människa, jag har så mycke energi och så mycke glädje att jag nästan skämms. Har plockat och dolat på lite här hemma (något som jag inte gjort på jag vet inte hur länge). Så nu känner jag mig peppad på att få allt i sin ordning här hemma igen.
Imorgon ska vi:
-Plocka undan allt skräp vi har liggandes överallt.
-Damsuga
-Skura

På tisdag ska vi:
-Hänga upp alla tavlor som står så fint mot väggen
-Gå igenom alla våra papper som vi bara laggt i stökiga högar överallt..

Och med liiite tur så blir det också lite regn på tisdag så man kan känna ron att ta på sig glasögonen igen, koka en kopp te och stoppa ner näsan i pappershögarna.

Nu jädrans ska allt bli som vanligt igen, dock med liiite mer ordning här hemma.

Boken ropar på mig och snart även john blund!!

Puss och kram, hoppas ni får lite av den energin jag har ikväll!

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback