Rening, kall, ruskig, blåsig söndag..

..känns helt passande idag. Jag är på riktigt mys humör så det blir nog kanon om jag får säga det själv.

Helgen har varit helbra. Fredagen spenderades hemma med besök av sötaste Maria, sen på lördagmorgon blev det upp i ottan för att åka till skeå på utställningen. Athos skötte sig jätte fint men vi fick en andraplats. Det var bara 2 stycken med, Athos och hans bror Benzo. Som jag förstod det var det en väldigt jämn kamp mellan dessa två men på vårat kretik pappet stod det att han var lite "upright in shoulder". Så jag tror det var de som vi förlorade på. Men men, det är bara att börja träna lite hårdare, lite mer löpning, springa i sand och såna grejer som bygger på muskler.
Och med tanke på att jag tränat honon 4 gånger inör denna utställning tycker jag att han var super duktig.

Desto bättre gick det iallafall för Pia och Eddie som grep en massa förstaplatser, det enda priset som dom inte tog var Best in show där fick dom en otrolig andra plats om jag inte minns fel. Så ett jääätte stort grattis till er som tränat hårt inför detta och fick en hel massa fina priser med er hem. Nu när han är en van vinnare så kanske han kan lära Athos hur han ska göra när jag tränat upp hans arm muskler lite :P


Nu ska jag utföra städningen jag sagt att jag ska göra innan vi ska dra igång filmkvällen.
Puss och kram

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Pia

Du är då för gullig! Det känns helt overkligt med E framgångar! Ja om han ska lära Athos hur man visar upp sig så kan väll Athos förklara att man inte måste vara high speed hela tiden.. Haha! :) Ser fram imot flera utställningar tillsammans! Och som sagt Teamet på Anders Ersvägen tyckte att Athos var number 1! Helt klart! :)

2009-08-17 @ 10:10:51
URL: http://piiias.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback