så duktig så!

Igår när jag kom hem från jobbet så hade Micke damsugat och skurat.. ÅÅÅÅH gissa om jag blev glad.
Men bara för att det ena är gjort så finns det ju ändå tusen saker kvar, så jag började riva och slita i hyllan vi har i datarummet. Slängde massa skit som legat i lådor där inne sen vi flyttade in. Så nu är det öppet och fint här inne.. och framför allt RENT! Nu skulle vi bara köpt lite färg och skättat upp på väggarna,nån fin tavla, ett nytt data bord och en hel datastol( den vi har nu går på ett hjul mindre än vanligt)
När jag var klar med det så startade jag en tvätt, dolade lite i köket, bar ut lite rat (som jag hittills har fått ihop) till garaget som senare ska få skjuss direkt till returmarknaden. Härliga tider.

Blev så glad idag när jag ringde guldfynd och min ring äntligen hade kommit tillbaka. Hipp hurra, nu är vi båda förlovade på riktigt :P

Micke står och lagar mat och nu börjar det lukta riktigt gott så jag tror jag ska röra mig in mot köket nu. Och senare ikväll blir det lite hundträning med Athos :) Får se då om det blir utställning eller inte, har som tappat peppen för det dära.

Puss och kraam

Kommentarer
Med vänliga hälsningar annica

vart är det ni ska på utställning och när? :)

2009-08-12 @ 14:39:45

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback