sorry sorry sorry

Känns som att jag haft mindre tid till att blogg nu även fast jag haft semester. Men det har ju varit så himla fint väder hela tiden och jag har bara passat på att njuta av det så länge det varar.

Nu har jag två underbara dagar kvar på min korta semester. Kan förstå alla som är överlyckliga på sina 4 veckors semester för jag njuter otroligt även om jag bara har en vecka. Så nästa sommar ska jag baske mig ha minst 4 veckors semester och jag längtar redan nu. Inget ska stoppa mig från dessa 4 veckors njutning. Bara få vakna, gå en bit med hunden, äta lite god frukost, åka ut på stranden, och bara ta dagen som den kommer! Love love love.

Hoppades också på att min ring skulle komma tillbaka från förstorningen innan helgen, men icket. :/ Ser ut som jag får vänta till måndag eller tisdag. MEN, snart har jag den på min hand och kan visa för alla att jag också är förlovad (just nu ser det ju ut som att micke är förlovad men inte med mig)

Nu ska vi försöka sova i denna hetta som råder i sovrummet. Letade lite efter våran lilla fläkt men jag har säkert stuvat undan den på ett jätte bra och passande ställe :P

Puss och kram allihopa! :)
Och NJUUUUUUT!

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback