Thea och Athos

Har haft en härlig dag idag, började med att jobba som dom flesta andra svenskar. Efter jobbet åkte jag hem och tog det lugnt en stund tills jag fick fin besök av Annica och Oscar och deras otroligt fina Amstaff tik Thea. Och från och med att dom kom till oss tills att dom for hem så var det full rulle på vovvarna. Det busades på hög nivå och dom kom jätte bra överrens. Athos tappade tom en tand, haha :)
Vi tog oss en kaffe och kaka paus medans hundarna lekte på, sen gick vi upp till tennisplanen och lät dom springa lös. Båda älskar pinnar, helst skulle dom ha samma pinne så nu sover Athos som en stock!

Och jag ska göra mig en kopp te tänkte jag sen ska nog även jag krypa till sängs i väntan på att Micke ska komma hem från jobbet:)


Att jaga varandra under vardagsrumms bordet var en höjdare


Sen måste man ju visa upp sig också!

Brottas massor

Vinna


och förlora en öga mot öga match


Även om det finns två pinnar vill man ju självklart leka med samma :P





Alldeles innan hemgången, hundarna börjar bli ganska sega och trötta,
men efter att ha sprungit omkring konstant i 1,5 timmar så är ju inte det så konstigt!



Puss och kraam

Kommentarer
Med vänliga hälsningar annica

ja, thea dog i bilen så fort vi stängde luckan! och nu har hon sovit som en stock sedan dess :) tack så mycket för idag, en repris om ett tag hoppas jag? :P

2009-08-24 @ 23:51:28

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback