Tisdag=vilodag

Idag känner jag att det kommer bli en slappardag, eller ja kväll.
Har varit på en intressant kurs dag om att tänka positivt och vad för kroppsspråk vi sänder ut. Det var riktigt kul, och han som höll i det hela borde bli stå upp komiker:D Så rolig en karl! Paul något hette han och var norrman!
Ska nog gå och kasta lite pinnar med min kära hund ikväll, men det blir lite senare. Just nu vill jag bara sitta här, se Beeing Bingo och mysa på i mina mjukiskläder.

Len: Självklart måste vi ta en fika snart, du har ju hunnit vara gravidoch föda barn sen vi sågs sist. Det är inte helt okej :P Ska kolla hur syrran jobbar i helgen, kanske man kan ta en fika eller så :D
Annica: Ja Athos var också heelt död igår, väldigt nöjd och belåten efter allt bus. Vi måste absolut låta dom leka mera, och framför allt så måste du och jag ses mer. Känner att jag saknat dig!

Jag har alltid hackat och gnällt på Micke för att han typ ligger vid datorn i datarummet, vilket resulterat i att datastolens hjul faller av  ibland för att man sitter fel på den, men om han ändå skulle se mig nu. HAHAHA har upptäkt att det är otroligt skönt att "ligga" som han brukar göra. Och det blir inte sämre av att vi har en superstor dataskärm så jag faktiskt ser vad jag skriver även om jag sitter en bit bort (Jag har rätt kass syn så jag måste i princip ha bärbara datorn framför näsan för att se texten i vanliga fall).

Mjaä nu måste jag nog fortsätta mysa på här lite!
Puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback