Tjejerna i familjen Palm

Medans pappa är ute och jagar björn, bror ligger hemma med bruten fot och Micke jobbar em så passade vi tjejer på att ta en mys middag här hos oss igår. VI bjöd mamma på mat och det serverades risoni sallad med 3 olika kött, rökt oxkött, alspånsrökt file av något slag och sen fläskkarre :) Mmmm så himla gott det var!! Till efterrätt så hade vi blåbärspaj!
Kändes att vi behövde en tjejkväll för nu när både jag och syrran flyttat hemifrån blir det ju inte dom där spontana hemmakvällarna längre.

Idag är det fotbollens dag i obbola och båda grann barnen ska spela match, en match halv 12 och en vid 4 snåret. Så det blir nog att ta en prommis med Athos där strax före halv tolv och kika lite på matchen!

Antligen har Pumba börjat sova med mig i sängen igen, vaknade i natt av att gullnosen låg brevid mig på kudden och bara tok myste! Så himla härligt!
Nä om man kanske skulle stiga upp och göra något åt dagen, iofs har jag redan varit uppe och ute med lilla vovven en sväng men man måste ju ta vara på dom soliga dagarna vi får nu innan höst kylan är här på riktigt. För det är nog inte långt borta innan den slår till!


Puusss och kram

Kommentarer
Med vänliga hälsningar jessie james

hehe ja folk är inte riktigt kloka :)

ja jag tycker det e roligare att slänga upp dom så att andra kan se å försöka göra om det hela till något "kul" istället för att man ska bli butter eller något :)

2009-08-24 @ 10:41:33
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Len

Träffade Isa häromdagen! Nu måste vi styra en fika el lunch snart!!

2009-08-24 @ 21:12:55
URL: http://www.lillalen.blogspot.com

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback