Wow fredag, mångas lycka men ja inte så mycke min

Detta är nog inget glädje givande inlägg men jag hoppas inte det smittar.
Hade varit sjukt skönt att kunna göra helg nu, men icket. Jag ska jobba imorgon :( Och det känns jobbigt, för idag när jag kom hem från jobbet ( som tur var efter jobbet) så fick jag en jädra huvudvärk. Tror det är en blandning av att jag har sovit konstigt på kudden, då brukar jag få huvudvärk eftersom min nacke är så känslig och dryg. Sen när jag läste en bok igår så använde jag mina glasögon igen för första gången på väldigt länge.....

Hur som helst ska vi ha knyt middag med Peter och Linda och Peppe och Emmy ikväll. Efter middan skulle jag nog rösta på film och sen kudden för min del. Är galet trött då jag yrade på mer än vanligt inatt.

Aja, ska försöka blunda lite nu , slänga mig i duschen och sen in framför spisen för att steka köttfärs!

TREO HERE I COME!!!!

Puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback