Anna dagen är här

Idag har jag och alla andra Annor namsdag. Hípp hurra för oss.

Jag har däremot en lite sämre dag, känner mig helt slut i både kropp, ögon och huve.+ att våran stackars lille morfar ligger på sjukhuset, han fick åka in i natt efter att ha haft massa besvär. Sista uppdateringen var att han fortfarande ligger i dropp och han får eventuellt åka hem imorgon men dom viste inte. Troigtvis skulle dom göra magröntken så vi får se hur det går. HEJJA MORFAR!
Nu blir det bara en prommis med Athos nu sen dyker vi ner i soffan och stänger ute oss från omvärlden. Somnade ändå rätt tidigt igår, så vi får hoppas på samma tur idag.

Puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback