helgen med spänning

shit vilken helg?

Allt började i torsdags när min vän från mellanstadiet knackade på dörren. När vi slutade 9an så flyttade hon tillbaka till östersund och efter det har vi bara träffats ett fåtal gånger. Men sen bestämde hon sig för att göra en överrasknings resa hit och hälsa på. Så himla trevligt, och det känns verkligen att vi var som bill och bull förut. Lite hyss sitter fortfarande kvar i kroppen och det var helt enkelt super roligt att hon kom och hälsade på. Eftersom vi hade mickes 25 års fest i helgen fick hon även träffa en stor del av våra vänner vilket hon tyckte var jätte roligt. Sen kanske inte precis alla visade upp sina absolut bästa sidor men va tusan.

Ska lägga upp massa bilder från helgen men jag tror jag gör det lite senare ikväll, just nu ids jag inte. Försöker njuta hela dagen idag. Eftersom min älskade syster och Johan stannade kvar och sov över hos oss i natt så hjälpde dom även till att städa. Kändes obeskrivligt skönt att få kliva upp i morse och alla burkar var utburna, diskmaskinen var klar, golven var damsugade och skurade och toaletten såg fresh ut.
TUSEN TACK FÖR ATT NI HJÄLPTE TILL ATT STÄDA UPP HÄR!!!!!!!

Som tack bestämde jag mig i morse att åka iväg till ica och köpte goo frukost. Nybakt bröd med massa goda pålägg, jordgubbs kräm och sen fanns det ju även lite tårta kvar från igår :P

Ikväll ska jag en sväng förbi Terhis, slänga allt tomglas och sen blir det nog någon film med älsklingen. Sen är det bara att masa sig upp imorgon bitti för ännu en jobbvecka. Nästa helg är det ju julfest på rätts och sen har vi  även pratat om att kanske gå ut och äta och sen bio på lördag. Håller tummarna för att planen håller, skulle vara en riktig toppen helg om allt går i lås!

Puss och kram på er, och det känns jätte roligt att så många kunde komma och fira Micke :) (även om allt har sitt pris)

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback