Inte länge kvar nu

Julafton är snart här och min julkänsla är fortafande inte som den brukar, jag brukar ju sitta som ett litet barn flera veckor innan och drömma mig till julklapparnas land. Men inte iår, i år är jag inte ens klar med julklapparna, har bara satt upp julgardiner i två rum, har En tomte framme, och EN julstjärna ifönstren. hmm, så jag tänkte att kaaanske kanske det gick någon sån där hjärte värmande julfilm på tv ikväll nu när det börjar närma sig självaste aftonen, men icket. Eller ja Annas jul och en julkonsert på svt, men de räknas ju knappast som någon film.

Hoppas pirret i magen kommer tillbaka lagom till imorgon kväll, för då ska vi i vanlig ordning ha uppesittar kväll hos mor och far. Då brukar det bli middag med HELA familjen( och självklart respektive), glögg, godis bingolotto och massa mys och ibland kommer även nära och kära förbi med en julhälsning.

Hade hoppats på att få se The wedding med Khloe Kardashian på E channel men blev nedröstad rätt snabbt av micke, så det blev Wallander Hämden istället. Ändå ganska okej :P

God jul på er allihopa

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback