Julafton

Julafton blev superfin för oss, jul lunch hos mickes föräldrar och sen julmiddag hos min farmor och farfar. Vi fick massor med god mat, jätte fint sällskap och fina klappar. Den mest behövda klappen fick jag av micke, en ny mobiltelefon!!! ÄNTLIGEN! Han hade köpt den ny på elgiganten men när jag stoppade in mitt simkort i den så visade det sig att det var massa meddelanden, nummer och bilder från en tidigare ägare kvar på telen. Så vi ska åka dit på mellandagarna och fråga hur dom kan sälja en begad telefon till samma pris som en ny. och att dom dessutom inte ens kollat så den är tom innan dom säljer den. Sista mottagna smset från gamla ägaren mottogs 12 december och micke köpte den 2 eller 3 dagar innan julafton så den måste ju i princip hamnat direkt ut i butiken igen. Aja nog om det, helt galet fint att jag fick en telefon!

Den mest personliga julklappen fick jag av min syster, hon hade gjort en scrapbook tavla åt mig och skrivit en fin text. Synd bara att det är så svårt att ta bra bilder på tavlor, men jag skriver texten här under istället.



" En syster
En syster är ett stöd och en hjälpande hand.
Hon är bunden till dig med ett kärleksfullt band.
Med henne kan du dela både sorger och skratt
En syster är en gåva
-En ovärdelig skatt!"

Helt otroligt fint och jag får tårar i ögonen när jag tittar på den, så det här är den mest personliga och fina julklappen jag fick i år. Syskon kärlek är något alldeles speciellt. Tack älskade syster,!


Ikväll blir det middag hos mormor och morfar, så vi ska dit vid 4 och äta god mat! Sen vet jag inte riktigt vad det blir, kanske hem och bara mysa eller kanske ta ett glas vin eller ja vem vet? :) Men bra blir det nog iallafall :)

 


Kommentarer
Med vänliga hälsningar Palmen

Älskar er båda, hils pappsen

2009-12-25 @ 22:09:02

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback