mys fredag igen

Har nyss ätit en supergod middag bestående av smördegsinbakad fläskfile med rostad potatis och morötter samt bea sås. Mumms!!

Nu har vi just tagit oss ner i källaren, mjukisarna har åkt på och vinet är upphällt. Efter jobbet stannde jag på maxi och handlade också så det finns cola, chips, pepparkakor, ädelost och ja nått för alla smaker :) Så nu har vi garderat för en super skön kväll.
Lät som att Peter och Emmy kanske skulle komma förbi oc h hålla oss sällskap, men vi får se vad kvällen har att ge :)

Pratade med Athos veterinär idag igen, vi var ju som sagt och tog massa prover för 3 onsdagar sen och då lovade veterinären att hon skulle ringa upp på en vecka med provsvaren. Men inget samtal kom, och när micke var och kastrerade Athos förra fredagen så sa dom att dom inte hade fått svaren än, även fast vi hade fått dom? och sen var även hans läkaren borta så vi skulle höra av oss på måndagen, men veckan sprang förbi och helt plötsligt är det fredag så jag drog tummen ur och ringde dom själv idag.
Och när hon kollade ner i papperna så såg hon att hon hade gett honom fel medicin med facit i hand, ÅÅÅH så nu i eftermiddag så hämtade jag ut nya medicinen, 350 kr.
För vi hade ju märkt att medicinen vi fick den där onsdagen inte riktigt bet på problemet,  han är fortfarande röd och smutsig i örat. Och det är ju inte så konstigt om han har fel medicin, men det känns ju ärligt talat lite synd att tvinga honom till mediciner och speciellt då om det är fel mediciner. Så han har gått med öroninflamation i 3 veckor, men NU äntligen kanske det går undan och han blir problemfri för nu..

Känner att jag babblar på nu, ska mysa ner mig brevid micke i soffan nu så jag blir lite varm :)

Hoppas alla får en bra kväll

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Evelina Berglund

Hej!

Trappen blev superfin!!

2009-12-20 @ 09:01:56
URL: http://yttersjoviken.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback