mysig tisdag

Slutade bra tid idag, passar utmärkt nu när jag är i princip helt död. Somnade i bilen vid ett röd ljus idag. Inte ALLS bra, inte bra någonstanns. Känner att jag måste gå in i en "ta hand om dig själv" fas nu. Känner mig rätt slut i kroppen över lag så det blir lite mera vila här framöver.

Köpte sista saken till syster som fyller år idag! grattis pruppi!
vi hade desutom turen att få komma på tårta, så nu när vi tagit oss hem igen så blev det en kopp te framför tvn, ska nog mysa ner mig med mina favoriter nu.
Puss och kram


Kommentarer
Med vänliga hälsningar prupp

Tack Schniiiib!

jag har nu placerat mats i min nystädade gardeob och han sänger så snyyygt och fint! du måste komma och titta! Tack så hemskt mycket öfr att ni gjorde min dag underbar:)

LOVE

2009-12-09 @ 13:39:49

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback