Tjolahopp

Tänkte fortsätta min sunshine stil här, förstår att ni blir less på mitt svängande humör men ni är inte ensamm. Jag är skit less.. Men ibland blir det bara så..

Fick lite dryga besked idag, enligt Athos försäkrings bolag var han besiktad mer än en månad före han blev såld till oss, vilket gör att vi inte får en krona för allt vi laggt ut. Enligt deras regler måste han besiktigas max 7 dagar innan försäljning. Hur ofta händer det?
Aja, har en del samtal att ringa ang detta nu. jippiiii! Måste försöka fåtag på förra ägaren för att höra vad hon säger om saken. Känner väl att det ligger lite på hennes ansvar och samvete att hjälpa oss igenom detta.
Så håll alla tummar och tår för oss!

Just det, fick ett meddelande om Fuckbook på mailen idag, hmmmm tror nästan jag hoppar det och håller mig till vanliga facebook. Detta mail hamnade direkt bland skräp posten.

Bye bye

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback