1 feb

Idag har vi inlätt en ny månad, Februari.  Känns helnice, idag har ju varit en riktigt fin dag.
VI började dagen med att åka till omberget för att ta oss lite fika. Väl där träffade vi Jonas & Maria och Anthon och Pia, sen stod Johan och Emma där och sålde fikat. Vi tjejer gick ut i backen med Eddie och Leja som sprang och jagade varandra som galningar. Såg ut som att dom trivdes riktigt bra. Och jag tror faktiskt att vi andra också kände oss rätt nöjda med att vara ute i det sköna vädret och få lite sol på oss.
Jag hade tänkt baka lite idag men eftersom vädret var så himla fint så kunde jag bara inte sitta inne och greja utan jag kände att jag ville ut!

Igår blev det vinkväll med min Babe, har inte träffats bara jag och hon på jättelänge så det kändes kanon. Synd bara att Maria inte kunde komma, men det får bli en annan helg istället.
Jag är riktigt nöjd med den här helgen, jag har gjort det jag velat och inte stressat. Samtidigt som jag hunnit hjälpa terhi att städa ur hennes gamla lägenhet, hämtat killer i djäkneboda och resten av tiden har jag legat i mina mjukisar och vilat :)

3 dagar kvar innan Terhis stora dag är här :D Weehii!

Den här veckan kommer nog bli rätt avslappnande, jag ska jobba måndag och tisdag, är sen ledig onsdag och sen är det bara två dagar kvar till helg igen! Och jag har lite saker jag måste hinna göra i veckan, måste städa bort lite från bron, städa ur bilarna och fixa läckan i ena diskhon.
Men nu tror jag bestämt att det blir tv igen, micke for just för att spela hockey med grabbarna. Känns roligt att han hittat ett intresse att lägga sin överskotts energi på.

Puss och kram

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Pia

Ja nog sprang som som galingar, så härligt med lite soligt väder! :)

2009-02-01 @ 19:00:28
URL: http://piiias.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Anonym

Ja, nu äre inte länge kvar !!!!! 2 dagar kvar!!!

och tusen tack för allt! du e bästigast! :)

2009-02-02 @ 00:09:34
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Anonym

I knöööuuww !!!! :D

är jätte nervös.. eller det känns nästan lite ofattbart!

Åh, va skönt :) det är alltid mysigt att få ha det dära morgonmyset innan allt brakar lös!

Ska ju köra sam på jobbet, bara jag får sluta nån gång :P ha det bra på jobbet idag gumman! puss

2009-02-02 @ 06:28:26
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback