12 feb

Hade tänkt skriva ett inlägg igår, men efter att jag kom hem från jobbet, ätit och hittat mig till soffan var jag så trött att jag inte orkade göra något i princip. Satt en stund vid datorn sen slocknade jag väl vid 9 snåret. Kände mig full när jag vaknade av att micke kom hem från hockeyn. Insåg att jag hade väldigt ont i huvet så jag tog lite piller sen kröp jag ner i sängen och slocknade så fort jag dragit på mig täcket. Kom knappt ihåg vad jag sa, men jag minns att Micke låg och höll om mig en stund iallafall.
Vaknade i morse och kände mig väl ungefär som när jag somnade kvällen innan. Sjukt trött, inga muskler och verkligen ingen lust för att prata med någon. Men jag bet ihop och drog mig till jobbet. Det blev dock bättre efter att jag tagit en treo, men det var nog tur att dagen inte var så lång idag så jag fick åka hem, för huvudvärken är tillbaka :/ Ska försöka somna tidigt ikväll med så jag orkar med Fredagen, vill inte behöva sjukanmäla mig nu. det är ju ändå bara en arbetsdag kvar på den här veckan. Min plan är att härda :P

Nu sitter jag hemma, öppnar lite post och väntar på att få åka till tandläkaren.. morrr. Känns inte alls så kul, men jag får hoppas på att hon inte hittar några hål och att jag får komma hem utan att ha en räkning på 1000 kr med mig.

Ska försöka ta en power nap nu. (jag vet att detta kanske inte var ett så jätte intressant inlägg, men jag är rätt boring idag)

Puss och kram

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Pia

Jag var hos tandläkaren i dag & tror du inte att jag hade ett lite hål i en visdomstand. Varför får man dessa jäkla onödiga tänder? Visdomständerna.. Suck! Men dock får jag vänta med att dra ut den till hösten eftersom att de inte kunde ta några röntgenbilder i dag! Hoppas det går bra för dig!

2009-02-12 @ 14:14:17
URL: http://piiias.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback